sobota, 7 lutego 2015

Strażnicy Drzwi

A mówią, że człowiek uczy się na błędach...

Jakiś czas temu zamówiłam z Westwinga stoper do drzwi - pieska.  Jak przyszła w końcu paczka, od razu sobie przypomniałam sytuację z latarenką, którą zamówiłam również od nich. :) Moja wina, znów nie sprawdziłam wymiarów i od razu złożyłam zamówienie.

A piesek przyszedł w wielkim, ciężkim pudle i jest 2 razy większy niż myślałam, że będzie.
Oczywiście za stoper nie posłuży i wyląduje po prawej stronie innego pieska, który od sierpnia pilnuje wnęki jaka się utworzyła między komodą a kanapą w salonie.

Także salon jest bardzo dobrze strzeżony. Złodzieju - BEWARE! :)



A oto moi strażnicy:





 kolejne zgromadzenie, tym razem pod drzwiami i nie u mnie :)












J.




Source: dekastenwinkel.shop.nl, thecountyhome.co.ukpinterest

2 komentarze:

  1. Ja mam stoper do drzwi z Biedronki w kształcie sówki. jest przesłodki :) Podoba mi się pomysł z nakładkami na drzwi... może niekoniecznie w kształcie zwierzątek ;) Czy ktoś wie, gdzie mogę kupić takie najzwyklejsze nakładki?

    OdpowiedzUsuń
  2. At Master Livery Services, we are partnered with travel affiliates across the globe, ensuring you can enjoy luxurious Limo service Boston, ground transportation anywhere, at any time.

    wedding transportation cape cod
    limo service cape cod
    car service nyc to cape cod
    car service cape cod

    OdpowiedzUsuń