wtorek, 10 lutego 2015

Sztokholm - bialy apartament

Nigdy nie byłam w Szwecji...  jest to jedno z wielu moich "must be, must see". Kiedy ruszę pupę w tym kierunku ? Jeszcze niewiadomo, ale dzięki takim zdjęciom jak ponizsze czuję się trochę tak, jakbym tam mieszkała :)

Apartament jest nieduży, za to bardzo jasny ze sporym ogródkiem, który przez okna dodaje mu metrażu. Każdy drobny szczegół jest tu sprytnie przemyślany, nie ma nic zrobionego, pozostawionego niechcący. A porządek w szafie/garderobie... no cóż, mogę tylko powiedzieć, że zazdroszczę :)

Tulipany na stoliku - jedyne kwiaty, które sprawdzają się u mnie w domu. Właśnie, najwyższy czas na ich zakup!!













 J.




Source: http://bosthlm.se




27 komentarzy:

  1. Świetne aranżacje - zawsze lubię wracać na tego bloga w poszukiwaniu inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wnętrze:) znalazłam dużo inspiracji dla siebie, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny dowod na to, ze dodatki potrafia duzo zmienic :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie wolno ładują się zdjęcia w tym wpisie ale warto było poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy chciałby mieszkać w takim wnętrzu. Pięknie wygląda :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Szwedzi potrafią ciekawie zaaranżować mieszkanie i tchnąć w nie wyjątkowego ducha :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje marzenie to także kierunek Szwecja, w sumie nic ciężkiego do realizacji ale jakoś tak sama wiesz... Jednak bardziej od Sztokholmu interesują mnie prowincje, wsie i małe miasteczka nadmorskie, portowe itp. Nie mnie jednak cała Szwecja prezentuje piękny styl. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne mieszkanko :) Mogłabym w takim mieszkać, zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie zbyt biało...:) trochę więcej koloru by się przydało

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo estetyczne wykończenie: mimo, że bieli jest tu naprawdę sporo, to odpowiednie dodatki przełamują ją na tyle, że wnętrze nie jest monotonne i naprawdę ciekawie wygląda.
    Kombinacje z beżami - świetne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Taras! Jak widać tuz po deszczu :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście bieli jest tutaj masa, ale przyznaję, że ma swój niepowtarzalny urok - jest wiele osób, które wyjątkowo cenią sobie i ten kolor i taką stylistykę. Ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe mieszkanie! Uwielbiam styl skandynawski pod każdą postacią :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lodówka w jadalni/salonie - bardzo ciekawe rozwiązanie, chociaż pewnie mało praktyczne. Z drugiej strony aż szkoda chować taką śliczną lodówkę w malutkiej kuchni;) Mieszkanie ma ogromny urok!
    Zapraszam do mnie: architeqtka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super apartament! Gustowny wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe wnętrze! Piękne kolory. Całkowicie trafia w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne miejsce, strasznie mi się spodobały ręczniki w łazience . A jeśli chodzi o tulipany, rozumiem, z tym, że u m nie sprawdzają się głównie dlatego, że kotki tylko ich nie zjadają ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne mieszkanie, ale dla mnie największym zaskoczeniem była aranżacja tarasu, a właściwie podestu na podwórku. Surowość ścian budynku i pogody ;) pięknie kontrastuje z miękkością kanapy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny dywan i piękny (choć surowy) taras. Podoba mi się to mieszkanie. Brakuje mi tu tylko jakiegoś mocniejszego kolorystycznego akcentu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawe i inspirujące fotki :)

    OdpowiedzUsuń