czwartek, 10 lipca 2014

Loft Love

Lofty... jak tu ich nie uwielbiać? Wysokie, przestronne i baardzo klimatyczne. Prawie w każdej aranżacji wspaniale się prezentują (oczywiście mam na myśli gustowną aranżację;)).
I pisząc "loft" mam w głowie tzw. hard loft (wikipedia: "Hard lofty to kompleksy mieszkalne powstające w już istniejących poprzemysłowych budynkach (stare magazyny, fabryki, spichlerze, huty czy browary"). Soft lofty w ogóle mnie nie interesują. Może jest to wynikiem zapoznania się z aktualną ofertą deweloperów, którzy sprzedając soft lofty, reklamują je jako po prostu lofty, a do loftów im daleko jak kurze to wieloryba ;)

Ostatnio oglądałam jeden z warszawskich soft loftów i się załamałam. Mieszkania małe, do stylu przemysłowego im daaleko, wysokość pozostawia wieele do życzenia, bo to że na 4m2 mam 4 m wysokości i za niebotycznie wysoką cenę to.. po prostu NIE. Nie, dziękuję :)

Hard lofty mają klimat, duszę i historię z którą możemy życ na co dzień. To właśnie luuubię :)


Poniżej znaleziska wnętrz przedstawicieli tych "prawdziwych" loftów. Magicznie!!









i ta cegła.. marzenie :D




J.



Sources:  the berry.com, ravjosa-x.com, decoholic.org, notreloft.com, sortradecor.com

12 komentarzy:

  1. WSpaniałe projekty, przestronne, duże i bardzo kuszące!:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za loftami ze względu na wysokość pomieszczeń. Nie lubię wysokich pokojów, choć już myśl o urządzeniu antresoli jest kusząca. Taka otwarta duża przestrzeń nie odpowiada mi, jeśli chodzi o wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne lofty można znaleźć w podwarszawskim Żyrardowie tylko okolica trochę mało przyjemna.. Szkoda, że w Polsce jeszcze nie jest tyle miejsc nie zostało zaadoptowanych pod lofty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jest tyle pięknych, starych, pofabrycznych budynków... ah, szkoda, szkoda :)

      Usuń
  4. Mi najbardziej przypadła do gustu kuchnia. Prostota i naturalność.

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś fantastycznego, marzenie... te schody w 1 wersji - kapitalne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne te lofty, najbardziej podoba mi się przestronność wysokich wnętrz ;) Przestrzeń i jeszcze raz przestrzeń, nic tylko urządzać i dekorować!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wysokie przestrzenie, stylowe schody! To jest to co lubię :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie wnętrza, ciekawe inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Robi wrażenie druga aranżacja od góry: dość przytulnie jak na loft, świetnie ulokowane schody.

    OdpowiedzUsuń
  10. Połączenie drewna z cegła - zawsze wychodzi kapitalnie.

    OdpowiedzUsuń