wtorek, 2 lutego 2016

Tapety

Gdy byłam mała bardzo chciałam mieć tapetę w pokoju, nie wiem czemu jednak tak wyszło, że dopiero tapeta pojawiła się na ścianach w moim własnym mieszkaniu.
Od paru dobrych lat wybór na rynku jest tak olbrzymi, że ciężko jest się na coś zdecydować. Po najnowszym remoncie chciałam/chcę zakupić tapetę do sypialni, tym razem nie na wszystkie ściany tylko na ścianę za wezgłowiem. Takie klasyczne podejście. Z moim super szczęściem wszystkie tapety w internecie które mi się podobają kosztują fortunę :D ma się ten dar :'')

Mamy więc tapety papierowe, winylowe, z włókna szklanego, tekstylne, flokowane, korkowe, do malowania, fototapety... i do tego dochodzi jeszcze 1 000 000 firm. Żeby wybrać tę idealną można naprawdę stracić kupę czasu. Ale czego się nie robi dla ładnego wnętrza, prawda? ;)
















Source: allmodern.com, jotterwood.com, minimalisti.com, shelterness.com, zoffany.com, wallanddeco.com


J.

1 komentarz:

  1. Tapety Tapety tapety... ładne zdjęcia. Pamiętam że jak chciałem kupić tapetę do mojej nowej sypoialni to okazało się to arcytrudnym zadaniem. Ciężko było znależć sklep z przyjazną ofertą. w końcu jednak zamieniłem tapetę na tynk stylizowany na beton

    projekty łazienek

    OdpowiedzUsuń